Staf & Support

Het Kadaster is een unieke organisatie. Naast onze wettelijke (kerntaken) zoals het registreren van rechten die rusten op vastgoed, houden wij registers bij zoals de basisregistratie Kadaster en de Basisregistratie Topografie. We bieden zekerheid door transparantie over eigendom en gebruik van vastgoed en ruimte. Dat is onze wettelijke taak, aangestuurd vanuit het ministerie Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK). Aan de hand van onze betrouwbare data, dragen wij bij aan maatschappelijke vraagstukken. Bijvoorbeeld de energietransitie, de huizenmarkt of een systeem voor landrechten in Colombia of Benin. Dit maakt het werken bij het Kadaster divers.

Personeel & Organisatie
De directie Personeel en Organisatie (P&O) is verantwoordelijk voor de strategie, het beleid en de facilitaire afdeling. Het continu streven naar betrouwbaarheid, integratie en procesverbetering binnen P&O zijn hierin rand voorwaardelijk. De directie Personeel en Organisatie bestaat uit vier afdelingen:

  • Organisatie Beleid en Advies
  • Talentontwikkeling
  • HRM (P&O-advies, personeels- en salarisadministratie)
  • Facilitaire Zaken

Elke afdeling heeft een eigen afdelingsmanager en in totaal werken er ongeveer 100 medewerkers.


Finance & Control
De directie F&C is verantwoordelijk voor de overall controle van de organisatie. Hieronder vallen onder meer planning & control, externe verslaggeving, risicomanagement, inkoopadvisering, de financiële administratie en interne managementinformatie.

De directie heeft daarmee een kaderstellende en faciliterende rol ten behoeve van doelmatig en rechtmatig optreden door het Kadaster. Enerzijds is de directie doordrongen van het dienstverlenende karakter van zijn werkzaamheden, anderzijds wordt kaderstellend​ geopereerd in nauw overleg met de overige directies. De Directie heeft de ambitie een herkenbare en zichtbare directie te ​zijn en laat zijn toegevoegde waarde zien door betrouwbare en deskundige adviezen en de kwalitatief goede uitvoering van reguliere activiteiten. Bij deze ambitie hoort een zelfverzekerde en open opstelling. Wij doen dat ​met circa 60 medewerkers in vijf afdelingen: 

  • Concerncontrol
  • Administratie
  • Risk en Compliance
  • Inkoop en Contractmanagement
  • Data-, Proces- en IM bedrijfsvoering​.

 

 

Staf & Support vacatures

Bekijk banen in deze categorie

Zoekresultaten voor "". Pagina 0 van 0, resultaten 1 t/m 10 van 10
Titel Plaats
Java Developer (Senior)
Java Developer (Senior) Apeldoorn - De Brug, NL 2-feb-2023
Apeldoorn - De Brug, NL
Information Engineer
Information Engineer Apeldoorn - De Brug, NL 1-feb-2023
Apeldoorn - De Brug, NL
Senior DevOps Engineer DHUB
Senior DevOps Engineer DHUB Apeldoorn - De Brug, NL 1-feb-2023
Apeldoorn - De Brug, NL
Risk en Compliance officer
Risk en Compliance officer Apeldoorn - De Grift, NL 1-feb-2023
Apeldoorn - De Grift, NL
Onderzoeks-stagiair agrarische grondmarkt
Onderzoeks-stagiair agrarische grondmarkt Apeldoorn - De Grift, NL 30-jan-2023
Apeldoorn - De Grift, NL
Stage - open sollicitatie
Stage - open sollicitatie Apeldoorn - De Grift, NL 27-jan-2023
Apeldoorn - De Grift, NL
Risk & Compliance Officer (IT)
Risk & Compliance Officer (IT) Apeldoorn - De Brug, NL 25-jan-2023
Apeldoorn - De Brug, NL
Ervaren Landmeter
Ervaren Landmeter Landelijk, NL 21-jan-2023
Landelijk, NL
Business Architect
Business Architect Apeldoorn - De Grift, NL 21-jan-2023
Apeldoorn - De Grift, NL
Security, Risk & Compliance Manager (Omgevingswet)
Security, Risk & Compliance Manager (Omgevingswet) Apeldoorn - De Grift, NL 21-jan-2023
Apeldoorn - De Grift, NL